.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید سرزده فرماندار از از روند برداشت برنج در چالوس

کلاردشت – رسولی/ سيد قدير رضايي فرماندار چالوس سرزده به میان کشاورزان منطقه فرج آباد رفت واز روند برداشت برنج کشاورزان بازدید کرد .
رضایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري درخصوص اهمیت کشاورزی برای کشور گفت: امنیت غذایی برای کشوری بزرگ و پرجمعیت و با اهدافی بلند ، بسیار مهم است . لذا بخش کشاورزی و دامداری ما با توجه به اهمیت تأمین غذایی و فرآورده های لبنی بسیار مهم است . بنابراین همه ما بایستی درتأمین آن تلاش کنیم. رضایی گفت: توسعه بخش کشاورزی با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر و فراهم شدن زیرساخت‌های این بخش به نحوی که با کمترین هزینه شاهد رونق کشاورزی و رفاه مردم باشیم مورد تاکید جدی دولت است.
وی همچنین با اشاره به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود:  برای مقابله با تحریم‌ها و عملیاتی‌کردن این شعار باید از همه ظرفیت‌های بخش کشاورزی در شهرستان چالوس استفاده کنیم . و در تقویت زیرساخت های بخش کشاورزی بیشتر تلاش و به سمت علمی تر کردن آن حرکت کنیم .  وی تاکید کرد، جهاد کشاورزی وظیفه اش پی گیری و رفع آب مورد نیاز کشاورزان و برنچ کاران منطقه است .   
مهندس خزايي مدير جهاد كشاورزي شهرستان چالوس در پایان این دیدار با اعلام احداث كانالي بتوني براي هدايت آب از رودخانه چالوس به زمين هاي كشاورزي اين منطقه قول داد برای حل مشكل كمبود آب و ارائه كمك براي مكانيزه كردن كشاورزي در چالوس تلاش خواهد کرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمدی 8 شهريور 1391
بازدید خشک و خالی که چاره ساز نیست اگر فرماندار محترم در دروی برنج حتی یکساعت هم کمک می کرد خیلی بهتر از بازدیدی بود که با کت و شلوار از مزارع می نمود.
م- ن 8 شهريور 1391
حالا بقول شما یک ساعت اون کشاورز را کمک میکرد مشکل اون کشاورز حل میشد؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.